Pagina's

dinsdag 19 juni 2012

werkkamer

Ja, ja. Na een heel weekeind hard werken is mijn werk/knutsel kamer weer helemaal bruikbaar. Een mooie stellingkast tegen de wand, die met veel wikken en wegen de Ikea uit is gekomen. Helaas had ik vooruitstrevender ideeën dan Ikea zelf en wilde een combi maken die nog niet bedacht is. Dus ben ik zaterdag wel twee keer naar de Ikea geweest, om de combi om te ruilen voor iets dat al wel bestaat.
Manlief zou ondertussen de kamer wat leeghalen, maar er waren te veel spullen dus toen ik terugkwam leek er niets gebeurd. Tot ik in onze slaapkamer keek en zag dat die ook helemaal vol stond. De moed is mij dit weekeind meerdere keren in de sokken gezakt. Waar heb ik het al die tijd gelaten? Is de kamer ineens veel kleiner geworden? Toch is er langzaamaan vordering in gekomen. De stellingkast vulde zich en de ene na de andere losse kast en doos kon de deur uit. Er ontstond steeds meer ruimte. Je kent het wel van de film, dat een personage stilstaat en de omgeving uitzoomd. Dat effect. Heerlijk. Gewoon kunnen rondlopen, spullen kunnen vinden.
En.. zo'n opgeruimde kamer nodigt uit tot creatief bezig zijn. Samen met de meiden. Lekker een avondje werken.


Een kaartje voor een jarige job.


Vissen in wasco en ecoline

Zelfs het puntenslijpsel inspireert.

2 opmerkingen:

Sigrid zei

Wat een mooie kaarten! En dat opruimen moet ik ook écht eens gaan doen maar als ik al bedenk dat het dan eerst een nog veel grotere puinhoop gaat worden, dan zakt de moed me nu al in de schoenen..
Geniet van je hernieuwde kamer!

Steem zei

geweldig, jullie creativiteit overwint alles.

xxx uit Steem